إسبانيا تقرر العفو عن زعماء انفصاليين في كتالونيا

In most cases, doxycycline 100mg online pharmacy treatment with antibiotics is necessary after the patient has already been treated with antibiotics which have caused significant side effects. In the united states, soltamox was fiendishly prednisone 10 mg cost first marketed as a generic combination pill in 1994 and was then sold by a number of companies under many brand names including amaryl, amarel, solta, and soltar. The drug is a synthetic corticosteroid used in the treatment of allergies, asthma, inflammation and arthritis.

Get priligy 60 tablets online with a discount of £12.90 from pharmacy online. It can Lido nolvadex tablet online also be taken along with any prescribed medication. Second, do your research and find out which one you really want.

مشاركة:

ووصف رئيس الوزراء بيدرو سانتشيز قرارات العفو، التي أظهرت استطلاعات الرأي أن أغلب الإسبان يعارضونها، بأنها بادرة على حسن النوايا وخطوة أولى باتجاه حل صراع سياسي مرير مع الإقليم الشمالي الغني، الذي سعت حكومته لإجراء استفتاء جديد على استقلاله برعاية حكومة مدريد.

وقالت أحزاب المعارضة المحافظة في مدريد إنها ستطعن على قرارات العفو أمام المحاكم، في حين شارك مئات الانفصاليين في احتجاجات في برشلونة أمس الاثنين معتبرين خطوة سانتشيز غير كافية، ومطالبين باستفتاء جديد على استقلال الإقليم.

وفي عام 2019، صدرت أحكام بالسجن على الزعماء لفترات تتراوح بين تسعة أعوام و13 عاما لاتهامهم بإثارة الفتنة وسوء استغلال المال العام أثناء تنظيم استفتاء على الانفصال عن إسبانيا، كانت السلطات في مدريد قد حظرته لكنه قاد إلى إعلان استقلال الإقليم لفترة وجيزة.